Oxelösund

Oxelösund

Varför blir det som det blir?

Vart är vi på väg och vart kom vi ifrån

För bra för att vara sant

OxelösundPosted by Kennet 14 Jan, 2018 16:16
Fy fan för telefonsäljare!!
Vår resa till Mauritius skulle bli speciell, vi hade bokat och betalt sittplatser med extra benutrymme 11 A och B både på utresa och hemresa samt överaskningspaket. Allt var ordnat och som vanligt litade vi på TUI att detta blir bra.

Nu ville någon dock annorlunda för den 11 januari kl ca. 14:30 blir jag uppringd av en TUI reprensentan som förklara att han vill uppgradera oss till Premiumklass och han ville bara kolla att vi tyckte detta var ok, samt att pengarna jag betalt för platserna 11 A och B skulle återbetalas. Han förklarade alla fördelar med premiumklass och att när bokning uppdaterats om ca. 2 timmar kunde jag gå in och boka nya platser i premiumklass och det skulle då kosta 100:- per säte o väg.

Ja, tyvärr så trode jag att personen i telefonen var seriös och jag gick på bluffen.
Det gick aldrig att loggain och boka säten och när jag väl kom i kontakt med kundtjänst och blev upplyst om att det inte fanns platser att bok och att vi överhuvudtaget inte skulle komma att sitta bredvid varandra.

Ja flera samtal till kundtjänst, några slängde på luren när jag redogjorde för mitt ärende men en kille flyttade tilbaka oss till turisklass men tyvärr inget extra benutrymme och det blev ytterligare samtal för att försäkra oss om platser för hemresan.
Fy fan för oseriösa telefonsäljare som betraktar oss kunder som korkade och som bara har en sak i kikaren, ATT BLÅSA OSS. Dags att återinföra tjära o fjädrar till jävlarna.

Bild=TUIs resesäljare på väg till Stureplan



Fill in only if you are not real





The following XHTML tags are allowed: <b>, <br/>, <em>, <i>, <strong>, <u>. CSS styles and Javascript are not permitted.